OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno članku 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama (adresa: Kuparića 28, Grohote) na način da se preda na protokol – pri čemu ćemo Vam bez odgađanja potvrditi primitak prigovora.
Prigovor također možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte i to:
na adresu:
KOMUNALNO BASILIJA D.O.O.
PODKUĆA 8
21430 GROHOTE
ili na telefaks broj: 021/718-889
ili na e-mail adresu: komis@komunalno-basilija.hr ili saldakonti@komunalno-basilija.hr
Komunalno Basilija d.o.o. se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Na zahtjevu obavezno navesti sljedeće podatke :
Podnositelj prigovora:
Ime i prezime:
Adresa za dostavu odgovora: