Servisne informacije
Komunalno Basilija d.o.o.
Podkuća 8
21 430 Grohote
telefon: 021/718-888
faks: 021/718-889
komunalno.basilija1@st.t-com.hr
RADNO VRIJEME
ponedjeljak – petak (07:00 – 15:00)
Rad sa strankama / Blagajna: ponedjeljak, utorak,srijeda, četvrtak, petak (08:00 – 13:00)
REKLAMACIJE
Reklamacije na ispostavljeni račun primaju se u roku od 15 dana od datuma računa i to:
pisanim putem na adresu: Podkuća 8, 21430 Grohote
e-mailom: saldakonti@komunalno-basilija.hr
osobno: blagajna (radnim danom 8:00 – 13:00)
PRITUŽBE
Pritužbe korisnika usluga na kvalitetu usluge primaju se pon-pet od 07:00 do 13:00 i to:
pismenim putem na adresu: Podkuća 8, 21430 Grohote
e-mailom: komunalno.basilija1@st.t-com.hr
osobno: blagajna (radnim danom 8:00 – 13:00)
PROMJENA PODATAKA
Svaku promjenu vlasništva potrošač je dužan prijaviti u roku od 15 dana.
U slučaju promjene vlasnika prostora ili davanja u najam potrebno je dostaviti sljedeće dokumente:
- kupoprodajni ugovor ili
- ugovor o darovanju ili
- ugovor o najmu ili
- neki drugi dokument iz kojega je vidljiva promjena (npr. rješenje o nasljeđivanju)
Dokumentacija se može predati:
pismenim putem na adresu: Podkuća 8, 21430 Grohote
e-mailom: komis@komunalno-basilija.hr
osobno: blagajna (radnim danom 8:00 – 13:00)